The girls.

168397-638

Här sitter jag och min älskade sessa och min Veronica och hennes söta sessa Meja.

Som ni ser så var kidsen inte så jätte intresserade av att bli fotograferade ;-) Jag och Veronica konstaterade att våra liv plötsligt ser sååå annorlunda ut men att vi fortfarande känner oss "som 25" , en märklig kombination det där ;-) Vi kom fram till att vi tror att vi firar 10 år som vänner i år och jag är såååå GLAD över att jag har Veronica i mitt liv. Det betyder massor för mig! :-)

Vi är tyvärr alltför dåliga på att hålla kontakten i den hektiska vardagen men när vi ses så är det som att det var "igår". När vi sågs i dag hade vi inte setts på 1 år, senast vi sågs så var hon och familjen på besök hos mig och JIG i Oslo en weekend. Då var jag höggravid med sessan.

Veronica darling - TUSEN TACK för den fina presenten sessan fick och TACK för fika och för att du hämtade/skjussade oss. Du är en super vän! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91