Skansen - here we come!

168397-606

Det råder inga tvivel om att det här är en prins & en prinsessa som är ute på tur. Hur ljusblått & rosa som helst! ;-)

Förlåt att jag inte bloggat på ett par dagar. Jag får som vanligt skylla på att tiden bara försvinner och vi hänger inte med.. Vid kl. 17 idag landade vi - med allt vårt bagage (jag skojar inte  - vi har 6 kolli.. extermt praktiskt att hålla på och flytta runt med så mycket grejer, men allt går! ;-))  hemma hos min moster med familj ute på Kungsholmen.

Min dag har varit minst sagt tung efter gårdagens partaj men det skriver jag mer om längre fram, nu ska jag istället starta med ONSDAG då vi var på Skansen och super myste! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91