Sena nätter...

168397-492

Jag, Vidar & Ola och massa saft... ;-)  på the pride torsdag.

DÅ var det okej att klockan var runt 1.30 men nu känns det sent.. måste gå och sova... är jätte trött och borde lägga mig mycket tidigare på kvällarna men det är sååå mysigt att pyssla när hjärtat somnat och jag har fått ett "städ-ryck" inne på kontoret och ger mig inte förrän jag fått ordning där. Om några dagar så...! :-)

Vi mötte föresten upp JIG efter dagens jack-jakt också gick vi alla 3 och åt god middag på "Pasta Basta". Thank god för uteserveringar nu då vi bor bakom plast....! Vi hamnade föresten på en lägenhets visning också men bara på "kul" för den vi egentligen sökte hittade vi inte (hade glömt adressen hemma).

Nu dags för skönhets sömnen. Synd man inte går ner i vikt av att sova mycket föresten för då hade jag garanterat sovit mer.! ;-)

P.S Thanx Jonas för att jag fått sno bilder från din hemsida! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91