Se mina tänder!

168397-498

Prinsessan ville visa fram alla sina 6 tänder idag :-) Också ligger hon och leker med shoppingen från igår. Jag är så GLAD över att H&M har så söta Hello Kitty saker till såå bra priser. Köpte sötaste "rese kittet" till schampo & conditioner, nagelfilar och söt smink väska. (också perfekt att ha små saker i i handväskan).

Idag måste jag komma på vad jag ska ha på mig på bröllopet på lördag...? Kanske klänningen jag hade på Johannas dop? Hmm... jag får se...

Just nu ligger sessan och ser på "Fifi" på dvd, hon ligger helt stilla och tittar med stoora ögon, det är SÅ sött!! :-)  Själv ska jag ta tag i att fixa mat  till sessan och sen göra oss klara för dagens lunch med Kjersti.


Fick föresten underbara rosa rosor av min JIG igår. Det är lycka! :-)


Kommentarer
Postat av: trine

Hei princess, Johanna er helt underbar, utrolig fin bilde,
hun vokser fort. Ser av bloggen at dere reiser nordover i helgen, jeg drar til gtb. kanskje vi kan sees til uka?
Ha en fortsatt strålende dag.
Kramis:)

2007-07-04 @ 11:09:55
Postat av: Sofia S

Hejsan!
Ganska ny läsare av din blogg men gillar den skarpt! Väntar själv mitt första barn, en flicka, som beräknas komma vilken dag som helst. Väldigt förväntansfull!
Är lite nyfiken på din butik? Har du skrivit om den någon stans? Har du kvar butiken?
Sedan undrar jag också om du har tips på vart man kan hitta fina grejer till barnrummet, typ filt att ligga på, babygym osv?
Ha det så bra, trevlig sommar!
Kram Sofia/Lidköping

2007-07-04 @ 11:23:12
Postat av: sandra

hon är så söt! hello kitty har verkligen mycket söta saker och det är inte så dyrt heller :-)

Postat av: AnnaStina

Trine-
Vännen- ja, hon växer sjukt fort! Tänk- snart dags för 1-års party! Crazy! ;-) Jag har inte bokat någon retur resa från Luleå så jag vet inte hur länge vi blir? men jag hör av mig då vi är tillbaka så ska vi absolut ses. Vi måste ju få till en Odeon tisdag i sommar också! ;-) Njut dagen och have fun i Göteborg! (JIG reste dit idag, han är där OFTA).
Kram! :-)
Sofia -
Å, GRATTIS till kommande babyn! :-) Det är ju så otroligt spännande att gå och vänta...! Själv gick jag nästan 2 veckor över tiden. Jag har tyvärr inte kvar min underbara butik :-( Jag har haft några bilder från den på bloggen, tror en del ligger inne på april månad om du tittar där. Kan annars lägga ut bilder igen om du vill se! :-) En dag ska jag öppna igen men nu är jag 100% mamma till min prinsessa :-) De två världarna gick helt enkelt inte att kombinera visade det sig för jag hade byggt upp min butik så personligt kring mig som person så när jag plötsligt inte var där så fick det konsekvenser.. (men jag hade VÄRLDENS BÄSTA personal!). Jag sålde tex Lexington, Sia, Himla, Bruka, Västergården, Replay, Anna Holtblad, Stella Nova, Tara Jarmon mfl. mfl. mfl. Bra grejer till barnrummet är svårt att hitta på ett ställe, jag har shoppat i måånga olika butiker för att få en bra mix. De har världens sötaste baby gym på "Jacadi" men den butiken finns inte i Sverige :-( men du kan se här: www.jacadi.fr ), tror närmaste butik är den här i Oslo..
Men det babygym mitt hjärta använt mest köpte min JIG på "en vanlig barnbutik" vid gränsen mellan Sverige&Norge. Det jag köpte på Jacadi har mest varit "prydnad".. lite typiskt.. men det är nog för att är rosa och det andra är i knall färger, kidsen gillar ju knall färger mest om de får välja.. :-) Jag shoppade ett rosa/vitt lek-täcke att ligga på på golvet på "baby proffsen" tror jag butiken heter? Också har jag en fin rosa/vit quilt från Lexington som jag lagt över. Håller du på att fixa barnrummet? Jag kan ge dig massa mer tips om du skickar mig din e-mail, du kan mejl till mig: [email protected]
Kram! :-)

2007-07-04 @ 12:02:10
Postat av: AnnaStina

Sandra-
Tack! :-) Och ja, Hello Kitty är såå sött & fint. Jag älskar verkligen H.K! :-)

2007-07-04 @ 12:10:16
Postat av: Miss Mum

Åh, vad söt hon är! Älskar o läsa din blogg =)

2007-07-04 @ 12:36:47
URL: http://missmum.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Till Sofia: det finns en hel del fint på www.simpleworld.se på Karlavägen (Östermalm) i Sthlm.
Till AnnaStina: du är ju en riktig prinsess-mamma! Jag har aldrig sett nåt liknande ;) så rosa så rosa... och ni har så otroligt fint hem! Bor ni i en bostadsrätt lghet ? För jag har svårt för mig att tänka att en hyresrätt skulle kunna se ut så där... det är ju högt i tak och köket...jag blev så kär i erat kök, helt otroligt fint. Och du har så otroligt bra smak både vad det gäller inredning och kläder. Ser att du har en del Odd Molly ;) Brukar du köpa de i Sverige eller i Norge ? Jag blev så inspirerad av ditt blogg att det inte är sant! Måste snarast införskaffa Ralph Lauren kuddar mm =)
Kramis!!!

2007-07-04 @ 18:24:31
URL: http://minimode.blogg.se
Postat av: Jonas

Jag vill också ha rosor. Säker på att JIG inte har någon homobror?
Pöss / Jonas

2007-07-06 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91