Luleå-Oslo

Köpte precis biljett Luleå - Oslo på fredag. Kändes skönast & enklast så också blir det mysigt att komma hem till JIG och Gucci som vi varit borta från så länge nu.

Nu är jag såå trött.... tror faktiskt jag ska vara duktig flicka och lägga mig. Men först en varning! Du behöver INTE köpa nya "Sköna Hem" för det var nog det sämsta numret jag någonsin sett :-(  Fick absolut ingen som helst inspiration. Och samma sak kan jag faktiskt säga om senaste svenska "ELLE", ingen större succé tyvärr.

God natt & sov gott! :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker nästan aldrig att Sköna Hem är bra, för mycket reklam och skit...
Köp LANTLIV istället, den är helt underbar!

Postat av: AnnaStina

Förra nr av Sköna Hem gillade jag :-) men jag håller med, den är inte den bästa interiör tidningen. TACK för tipsen om Lantliv! Ska shoppa den idag! ;-) Annars gillar jag norska "Vakre Hjem" bäst just nu. Den finns att köpa i Sverige också så om du inte redan köpt den så är den att rekommendera! :-)

2007-07-12 @ 09:13:20
Postat av: AnnaStina

Hej igen Mia!
Var precis ute och handlade mat och tittade då på Lantliv men jag får nog prova den ett annat nr før det här tyckte jag inte verkade så bra :-( Man TACK så jätte mycket för tipset!! :-) Köpte "Vi Föräldrar" istället :-) Och just det ja, den heter "Vakre Hjem & Interiör" den jag menade i mitt tidigare inlägg.

2007-07-12 @ 10:13:37
Postat av: Stina

Håller med, Elle var en riktig bevikelse. Inte en enda artikel lockade till läsning. Jag som annars brukar älska den tidningen. Trist!

2007-07-13 @ 06:17:07
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91