Kvällspigg prinsessa!

168397-568
Här är min sessa på morgonens mysiga födelsedags frukost hos Kjerst. (lägg märke till mobilen, den hänger med ;-))

Jag måste ha världens mest kvällspigga prinsessa ;-) Hon var sååå trött vid kl. 20 men så fort hon kommer i sängen så kommer hon ihåg att hon kan ställa sig upp också är hon igång igen.. ;-) I kväll slog hon nästan alla rekord. Hon tok skrattade och ställde sig och ramlade och ställde sig och ja, så där höll hon på fram till hon somnade bra precis prick kl. 22.00.

Men det gör absolut ingenting! :-) Hellre en kvällpigg sessa än en morgonpigg om jag får välja för jag är verkligen en kvällsmänniska. Tror inte jag har lagt mig före kl. 02 en enda gång den här veckan? men det är egentligen för sent.. vid 24 hade varit perfekt för skönhetssömnen...!  Men å andra sidan så sover vi ju till vid 10 på dagarna så det jämnar nog ut sig ganska bra ;-)

Dagen idag har varit jätte mysig! Bilder följer...!


Fick föresten ett mejl idag av en festfixare in town och han avslutade sitt mejl så här:


- Have a coktail before u go to bed !

Jag instämmer! Det är ju trots allt fredag! ;-)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hon är ju bara för söt,din tös!!Och alltid så fina kläder på sig!Är en som dagligen besöker din&Josefines blogg.:-)
Blir på så bra humör när man besökt er!!
Passar på att önska er en trevlig helg!

2007-07-20 @ 20:42:24
Postat av: AnnaStina

Hej Kicki!
Ååå tack så jätte mycket! :-) Vad GLAD jag blir när jag läser det du skriver! :-) Att kunna göra dig på bra humör är det bästa "betyg" jag kan få, TACK!! :-) Jag önskar dig också en riktigt härlig helg! Kram! :-)

2007-07-21 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91