Hemresan!

168397-532
Mitt hjärta är helt "besatt" av boarding kort. Här är det flygtåg biljetten hon håller på att äta upp på hemresan igår. Hur trött som helst var hon..

Hemresan gick bra men jag är alltid bra trött när vi väl är hemma innanför dörren ;-)

Vi reste från Luleå med 12.35 flyger, sen hade vi tyvärr på tok för lång tid på Arlanda, 2 tim och 45 min och det är verkligen 2 tim för mycket... Jag springer hellre som en galning från det ena flyget till det andra!  Men allt går ju, så - jag gav hjärtat mat så hon lyckade sova ca 30 min i mitt knä, och vi gick runt och tittade i butikerna och hon låg på stolarna och lekte och vi gick lite mer i butiker men nu börjar hon att bli TUNG för baby björnen. Tror inte jag kan ha henne i den så många fler resor tyvärr..

Väl på Gardemoen gick jag för att köpa dricka och vad ser jag? Jo, ett nytt nr av svenska Dameras Värld som INTE hade kommit på Pressbyrån i Sverige ännu. Märkligt! Så jag shoppade så klart det + nya Vogue. Lite crazy som sagt att det kommer i Norge före det kommer i Sverige?!

Sen tog vi flygtåget in till Oslo men det skulle jag inte ha gjort.. För att göra en lång historia kort så kan jag säga att det är INTE lätt att ha massa bagage + baby i vagn när man ankommer perrongen och det inte finns några bagage vagnar i närheten. Som TUR var så räddade ett par killar mig genom att springa och fixa en vagn. Annars hade vi nog stått där ännu ;-) Sen strejkade hissen och taxi chauffören som körde hem oss var så sur att jag aldrig mött någon surare..  Men hem kom vi! Tjohoooo! ;-) Och våra härliga grannar hjälpte mig att bära upp bagaget alla trappor för då trodde jag att jag skulle svimma...

Det är tur att jag lever efter mottot : "ALLT GÅR OM MAN VILL!! Vissa saker tar bara lite längre tid...!" :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91