Hello Kitty present!

168397-518

När vi till slut, vid kl. 20, kom hem till mamma & Hans så åt vi jätte god lax middag och mitt hjärta fick en present! Jätte söta Hello Kitty bad figurer :-) Så - nu längtar jag till vi ska bada i morgon!

TACK mormor för den jätte fina presenten! :-)

Hjärtat somnade vid kl. 21.30 och då var hon såå trött efter att hon premiär smakat både Bullens varmkorv och lax idag och all lek med Lotta söta kids. Tänk vad mycket nytt hon får uppleva varje dag i sitt liv! :-)  Inte konstigt att hon blir trött :-)

Nu lyssnar jag på P1, reprisen av sommarpratet med Babsan men ska strax gå och lägga mig. Såg föresten på Aftonbladet TV7 ikväll, Sofies Mode, riktigt bra program! :-) Önskar jag hade den kanalen hemma i Oslo.

Imorgon hoppas jag vi får lite varmare och soligare väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91