Handy girl!

168397-584

När jag sa till JIG att jag önskade mig en "verktygslåda" till  julklapp i julas så trodde han absolut att jag skämtade! Men det gjorde jag så klart inte. Efter att ha haft en egen butik i nästan 5 år som jag spikat, monterat,  skruvat etc etc i så var jag sååå trött på att alltid få söka hammaren eller skruvmejlseln eller de små spikarna...

Så - när jag såg denna underbara ROSA dröm av en "verktygsväska" med ALLT man behöver i av både verktyg, skruvar, spikar etc etc så var den min högsta önskan! :-) Och som jag använt den! Det är helt klart jag som är "the handy one" i vår familj ;-)

P.S den kom till anvädning idag då jag skruvade ihop klädstativet från IKEA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Postat av: sanna
Jag förstår inte glädjen med att ligga högt placerad på bloggtoppen, är det en tävling? Kan man vinna nåt? Please tell me för jag förstår verkligen inte..
2007-jul-22 @ 00:28

2007-07-22 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91