Godmorgon! & Grattis Jessica!

168397-554
Här försöker hjärtat komma sig UPP med hjälp av mitt ben :-)

Vi är totalt jätte nyvakna. Som vi kan sova! :-) Men eftersom hjärtat nästan inte åt något innan hon somnade igår (ville absolut inte ha..) så vaknade hon vid 4 i natt och ville ha "påfyllning" och sen sov vi till 9. Jag är så oerhört glad & tacksam över alla dessa sov timmar ! :-) Behöver det när jag lägger mig vid 01.30...

..helt hopplöst! Men igår tok fastnade jag i filmen "Nikita" på TV. Den är ju bara sååååå BRA!!! :-) Minns så väl då den gick på bio när jag jobbade på Filmstaden. Jag hade film affischen på mitt kontor och den var ständigt med på min "topp 5" över de filmer jag gillade bäst. Om du inte har sett den så tycker jag absolut att du ska gå och hyra den!! Jag gillar den så mycket för att det är en tjej som går igenom en process och kommer ut på andra sidan som den coolaste bruden, en hemlig agent. 

Nu leker hjärtat med sin "Hello Kitty låda" och själv ska jag slänga in ett par baguetter i ugnen för nu är det hög tid för frukost :-)

Men till sist...


... GRATTIS!!!!  Jessica i Halmstad! :-) Jag postar den super söta Hello Kitty tröjan till din dotter idag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91