Fredags öl!

168397-572
Här är vi på en bar i området i kväll...

Min och sessans eftermiddag bjöd på en tur ner till Aker Brygge, jag åt super lyxig lunch.. färska räkor som precis kommit in till hamn som jag dippade i nylagad aioli, till det nybakat bröd och en jätte god Chablis... mmmm... Eller vänta nu? förlåt - jag åt ju en varmkorv med bröd och en glass och drack en "Kuli" (barnsaft i tetra med sugrör, I love it!)  ;-)

Sen hem så sessan fick mat och sen iväg ut IGEN. Vi mötte upp min glada vän Ralph och tog en "fredagspils" med honom. Det var hur trevligt som helst! :-) Vi blev sittande så länge att JIG hann komma och joina oss och vi glömde helt bort middag !? så - nu sitter jag här och äter "Grandiosa" (Norges mest sålda frusna pizza!) medan jag skriver. Så - dagen idag bjöd inte direkt på några delikatesser ;-)

Jag brukar tänka på det där TV programmet "Du blir vad du äter".... men lika fort som jag tänker på det så börjar jag tänka på en fin topp jag sett som jag önskar att shoppa eller på när jag ska öppna den där champagnen som legat i kylskåpet i flera dagar? Livet ska ju trots allt NJUTAS! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Men var är hennes mobil? :)

Postat av: AnnaStina

Ha, ha ;-) Den hade hon precis tappat på marken då bilden togs, kanske därför hon ser så "förvånad" ut? ;-) *skratt*

2007-07-21 @ 00:11:44
Postat av: Mamma till två små pojkar

Ja jag tänkte också ;) hon är såååååå söt!!!

2007-07-21 @ 05:18:48
URL: http://minimode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91