Förvarings tips!

168397-585

I min prinsessas rum är det en "hylla" högt uppe under taket som vi använder till att förvara dessa boxar från IKEA på.

Mitt tips är följande:
För att göra förvaringsboxarna lite finare så har jag köpt jätte söta "tags" i rosa med vita prickar på som jag textat innehållet i boxen på. Till dessa har jag köpt matchande silkes band i rosa och knytt små rosetter. Jag valde färger som matchar tapeten / interiören på Johannas rum.

Dessa "tags" finns i fler färger, bl.a. ljusgrönt & ljusblått och jag har köpt dem + silkes bandet på "Panduro Hobby". Och ett annat smart ställe att förvara boxar på är ju - som ni vet - ovanpå garderober.

P.S de kan även användas som till&från lappar på paket! 

Nu sover ÄNTLIGEN mitt hjärta efter att ha tränat att ställa sig en god stund så nu ska jag sätta mig och softa med mina blader också ska jag försöka bestämma mig för om vi ska resa till Stockholm i veckan? måste bara få kontroll på vädret för jag hörde nåt om att det ska regna tok mycket? Får hoppas jag hört fel...

Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte berätta lite fakta om dig , hur hammna du i norge från första början ?

2007-07-22 @ 20:05:38
Postat av: Katarina

Hej AnnaStina, jag håller med Sara! Vore jättekul att höra mer om dig och vad du har gjort (verkar ju vara en hel del!). Måste säga att du verkar vara en otroligt ambitiös och duktig tjej - you go girl!

2007-07-22 @ 21:07:07
Postat av: Betty

Åh, vilken bra ide =) verkligen jättefint!

Postat av: AnnaStina

Sara-
Jag kan absolut skriva lite fakta om mig. Gör det som ett eget inlägg en dag. :-) Jag hamnade i Norge p.g.a. kärleken. Har varit gift med norsk mann tidigare.. Skriver som sagt mer fakta en annan dag!
:-)
Katarina-
Jag blir jätte jätte GLAD då jag läser det du skriver. TACK så mycket!!! :-) Och ja, jag har gjort en hel del. Lovar att skriva ett inlägg och berätta mer om mig och mitt liv en dag snart. TACK igen för dina uppmuntrande ord!
Kram! :-)
Betty-
Tack så jätte mycket! :-)

2007-07-23 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91