Ett premiärlejon & ett sovdjur..

Jag tycker att det är jätte tråkigt att Svergies premiärlejon Alice Timander gått bort :-( Hon var alltid så glad och optimistisk och hon älskade glamour 7 dagar i veckan... Det är klart att damen var speciell, men vi behöver sånna människor som lyser upp ! Hittade det här Alice citatet på en annan blogg:

- Det är inte så att livet knackar dig på axeln och frågar om du vill följa med.


Så sant så!! det gäller att ta för sig!

Mitt hjärta är ett sovdjur, idag sov hon till kl. 8.30. HELT LOVELY!!!!!!  :-) Jag bara njuter av dess härliga nätter.!  Efter att ha legat och myst i stora sängen har vi nu precis stigit upp och jag är på väg i duschen.

Såg du Desperate Houswives igår? Det är sååå BRA!!!!! :-) Det tog mig lååång tid att komma in i serien och min vän Petter fick tjata och tjata för han menade att jag skulle älska den men själv var jag bara på Odeon på tisdagarna så att sitta och se TV var totalt oaktuellt och de få gånger jag såg det (köpte box på dvd) så förstod jag ändå ingenting och saknade bara Carrie & Co.... Men nu - i mitt nya liv ;-) - är D.H verkligen veckans TV höjdpunkt!!! :-)

Och det är Allsång på Skansen också! ;-) Jag sjöng mig hes igår och hjärtat hoppade upp och ner av glädje heela programmet så hon somnade som en sten vid 21.30. :-)
 
Idag är planen lunch med Kjersti och fix inför resan. Tycker faktiskt att det är skönt att det är riktigt "höst rusk" ute för då kan vi med gott samvete mysa inne.

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91