Dagens post & present!

168397-559
Vilken present dag det här blev för min älskade prinsessa! :-) Jag ÄLSKAR sånna här fina små saker, de förgyller vardagen! :-)

Först fick hon det jätte fina fatet/skålen med prinsesse detaljer av Kjersti. Sen när vi kom hem så fick hon den jätte söta haklappen med prinsessor, prinsar, katter etc på av Petter OCH! så kom den underbara prinsesse kronan + kortet från Veronica och hennes 2 prinsessor Meja & Kajsa.

Det var ju ett lustigt sammanträffade att hon fick allt samma dag. Det är ju faktiskt en hel månad till hon fyller år! :-)

Och som jag LÄNGTAR till 1-års dagen! Då ska jag "frossa" i ROSA!!! Ballonger, tårta, paket, godis, muffins, serpentiner, prinsessekronor i papp och ja- ALLT man kan tänka sig som gör 1-års dagen xtra prinsessig! :-)


TACK SÅ JÄTTE MYCKET för de fina presenterna - igen - mina vänner!! :-)


Kommentarer
Postat av: Miss J

Vilka fina presenter Johanna fått! Det är alltid lika roligt när andra visar sin omtänksamhet och överraskar en med saker/paket när man minst av allt anar det! Fina tankar och fina paket är vad jag kallar vardagslyx! :)

Postat av: Cassie

När fyller din lilla prinsessa år?
Vad fina presenter hon har fått=)

2007-07-18 @ 22:09:04
Postat av: AnnaStina

Miss.J-
Ja, visst är det underbart med överraskningar i vardagen! :-) Vardagslyx är verkligen ordet! Tack! :-)
Cassie-
Min prinsessa fyller 1 år den 21 augusti :-)

2007-07-18 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91