The bed...

The bed...
Det är här vi sover mellan typ 05 - 09 på nätterna...

TUR vi har världens absolut skönaste soffa! Annars hade min kropp varit skadad efter alla nätter jag och Johanna sovit här.. Sittandes...! eller ja, Johanna ligger så klart, i mitt knä, men jag sitter.. Det är som att sitta i ett flygplan - tar lika länge som till Mallis - för mina ben så ja, varje morgon känns det som att jag rest... ( vi funderar föresten på att resa till Gran Canaria i mars... måste ha sol & avkoppling...)

Idag ska vi på Bölgen & Moi och luncha och sen ta en promenad i solen. Ska kanske innom Gizmo också. Härligt med sol & fredag! En fin kombination! :-)

Kommentarer
Postat av: lilu

vad heter nu konstnärinnan som målat tavlorn ai bakgunden? hon är svensk har jag för mig? jättefint :)

2007-10-16 @ 15:48:20
Postat av: Lilu

oh! var kommer de snygga tavlorna ifrån? en svensk konstnärinna har jag för mig?

2007-10-24 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91