MYS lunch!

MYS lunch!
Vännen - jag VET att du blundar... men - jag ville ändå lägga ut bilden :-)

Idag har vi haft en riktigt MYS lunch med min bästa vänn Kjersti på R.O.O.M. Men oj! vilken power walk jag fick dit. Var HELT slut då jag kom fram... ! så det passade perfekt med god lunch. Tiden gick bara så otroligt fort, vips! så var kl. 16,30 och det var dags att gå ny power walk hemmåt. Men vad märkligt det är det här med avstånd...

Dit kändes det "hur långt som helst" men hem gick det "hur fort som helst", jag förstår ingenting jag? vem gjorde vägen kortare då jag åt lunch? Intressant!

Oj, nu vaknar prinsessan. Hon har legat och sovit i vagnen sedan vi kom hem så att jag skulle få tid att skriva här. Nu sitter hon i mitt knä och oj, nu ser jag att Förkväll börjar. Måste gå! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91