Morgon mys!

Morgon mys!

Här ligger sessan och mys leker då mamma blåser håret... Ibland blir jag så trött på mitt hår.. Det tar LÅNG tid de dagar (som idag) då jag tvättat håret och ska rulla det... Men, men "ska man vara fin så får man lida pin" ;-)

Ute är det "nästan sol", ljust & fint i alla fall.  Ena granen på balkongen blåste omkull hela dagen igår pga vinden. Egentligen hade det väl varit lika bra om den blåst bort så slapp vi fundera på var vi ska kasta den?
Ska städa bort julen idag.. ligger ett par dagar efter med det. Också ska vi gå en tur. Tror det blir ner och besöka Petter idag och shoppa nya "dawn linnen". Kan inte leva utan dem...!

Men först Dr.Phil! ;-) och ikväll är det ju äntligen premiär för "Förkväll" igen på TV4. Lite "flamsigt" program men jag ÄLSKAR det! Såg det absolut varje dag i höstas! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91