Libero!

Det finns få ting som engagerar mig så mycket som bra & dålig serivce / kundvård!

Idag blev jag SUPER IMPONERAD över post från Libero! (ni vet.. blöjor...) Och i kuvertet är det en leksak till Johanna som hon bara ÄLSKAR! En söt liten blomma i glada färger som prasslar. Och vips så älskar vi Libero och ska aldrig köpa några andra blöjor än deras!!! ;-) Är det inte fantastiskt att en liten prasslig blomma kan leda till sån lojalitet & glädje!?  :-) 

Nu gäspar Johanna och jag förbereder mig mentalt för 2 timmars "sövnings pass" som börjar nu....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig ang Libero. Dom är superbra på kundbehandling :)

Lycka till med nattningen !

Det är verkligen jätteskoj att läsa om eran vardag :) Är inne här varje dag hi,hi :)

Krameli kram :)

PS. Superfin Gucci handduk till Sessan ;)

2007-01-17 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91