Inne mys!

Inne mys!

Igår kväll ville lilla sessan INTE somna vilket slutade med att JIG fick gå ner och hämta upp vagnen som en sista utväg.. Tänkte att hon kanske skulle somna i den? Men nej då... Till slut tog jag av henne den söta Polarn & Pyret pyjamasen jag shoppade till henne lördag och vips! så slutade hon gråta och somnade sött..  Vår lilla sessa gillar INTE pyjamas, det är ett som är säkert! Body utan ben ska det vara. Så - nu kan jag sälja pyjamasen på e-bay... ;-)

Idag vaknade vi vid 8 och när Johanna blev trött vid 12 la jag henne i vagnen och hon somnade hur gott som helst och sov längre än nååågonsin! Helt underbart för mig för jag fick gjort hur mycket som helst! Riktigt lyxigt!!

Vid 14.30 väckte (!) jag henne, gav pupp och sen gick vi ut och raka vägen till Mc.Donalds för då höll jag på att hungra ihjäl. Men servicen på det stället är verkligen inte alltid på topp.. Idag var det lååångt ifrån ett "snabb mat ställe"... att en Mc.Feast kan ta så lång tid att laga är obegripligt... Men det var bra att det var så dålig service för då slipper jag gå dit igen på en stund ;-) (ska ju egentligen inte äta sånt på en måndag i januari... måndagar i januari börjar man ju alltid banta.. sen slutar man på torsdagar...;-) )

Efter Mc.D mat blir jag ALLTID sugen på godis. Varför är det så? Fet mat ger ett sött sug?! Så - jag åt en Kvikk Lunsj till dessert och sen hade jag ångest.... men GOTT var det!!  Men det är nåt magiskt med det där, alltid efter hamburgare är jag godis sugen, men det är jag aldrig efter en sallad... Är lite för trött just nu för att orka analysera det vidare men intressant är det..!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91