Stol på bord

Stol på bord
 Den här smarta "stol på bord" köpte vi i Stockholm då vi besökte Lotta & Co. Johanna fick premiär sitta i en sån hemma hos dem och jag blev helt "såld" för det var så mysigt att hon kunde sitta med runt middags bordet!  så - jag sprang ut och shoppade en som jag släpade med mig till Oslo.

Prinsessan sitter i den en stund varje dag, inte länge, men lagom...

Nu vräker snön ner ute men vi ska ändå ta oss en tur, passar på nu då sessan är full av mat och H är här så att hon får städa i fred...

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken söt bild på lilltjejen.

Postat av: sandra

Vilken söt bild på lilltjejen.

2008-04-12 @ 11:24:12
URL: http://sandrahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91