Snöig måndag

Snöig måndag
Två glada prinsessor på väg ut på dagens tur!

Idag var det en ovanligt skön dag... Sessan somnade om efter pupp vid 12.15 och sov i sin säng i 2 timmar! Det har aldrig hänt förr att hon sovit så gott och länge inne på dagen, hon brukar vakna efter max 30 min. Så - jag fick gjort massa jobb, var mega effektiv och summerade salget i butiken januari + febr, sammanställde, fixade iordning post etc etc...massa tråkiga kontors "måsten" som det var SKÖNT att få gjort! :-)

Sen - vid 16 gick vi ut men det blev en kortis idag, bara ca 1 timme. Tråkigt snö väder...

Fick köpt nya "MAMA" - min favvo tidning! -, ett till fotoalbum på Ordning & Reda, mat, blöjor etc...  Också bäst av allt - långt mysigt telefonsamtal med underbara vännen Lotta i Stockholm. :-)

Nu väntar vi på att Förkväll ska börja, att JIG ska komma hem med pizza också ska jag fixa gröt till sötisen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sötaste vännen :)

Du får gärna tipsa mig om hur Johanna`s fotoalbum kommer att se ut, hur du ska göra det.
För jag har fortfarande efter 2,5 år inte börjat med min sessa`s ännu .... Bilderna ligger klara men jag saknar inspiration !!
(Har såklart satt in i vanligt album men inte i hennes egna...)
Så tips mottages gärna :)

Krameli :)

2007-02-26 @ 19:30:03
Postat av: josefine

Tror din blogg var lite knäpp igår den med då du fick så många lika inlägg =) Fina ni är! Njuter av allt rosa jag kan få då min prins mest har andra färger :)

Så duktig du är att gå ut o gå, jag kan inte vgå mer än en timme så vaknar ofta Elian o jag är less =)
Så det ska du ha för: att du prommar mycket!!!!

Skönt att få undangjort jobb också, vi ses snart!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91