Prinsessor på tur!

Prinsessor på tur!
Jag och prinsessan på väg till flygtåget på Gardemoen.

Om ni undrar om det går att dra en bagage vagn med ena handen och en barnvagn med den andra så kan jag säga att ja! det går alldelens utmärkt! Heeeela vägen från bagage bandet - in på handikapptoaletten med alltihop för att byta blöja på sessan - sen vidare till flygtåget... puh...  Sen bar jag allt från flygtåget till taxi och sen upp 2 trappor hemma. Tog med mig sessan till Meny och shoppade middags mat och sen hem med mat påsar..

Det var SKÖNT att landa på golvet med sessan sen och leka lite! ;-) Och nej - jag är INTE känd för att resa med lite bagage... Shoppade dessutom en stor vägg klocka och en barn stol i Stockholm idag som inte var så lätta att få ner i handväskan... ;-)

Vi har haft det HELT UNDERBART i Stockholm!!! Jag ska skriva MYCKET mer om våra FANTASTISKA dagar hos Lotta & Co i morgon för nu är jag suuuuuper trött...zzz... och ska strax krypa ner hos prinsessan som sover gott.

Längtar faktiskt redan tillbaka till Stockholm... Sverige ÄR fantastiskt...!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen !!

Sådär ser jag också ut när jag är ute och reser ensam med barn :) Skönt att höra att det är fler än jag som har svårt att packa bra och lite ;)

Visst ÄR Sverige underbart :) !!

Krameli kram :)

PS. Kan inte sluta undra om du verkligen inte har fått mitt "Tack-snälla-för underbara-presenterna-mejl ??

2007-02-06 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91