Grattis på morsdag alla mammor!!

Grattis på morsdag alla mammor!!
TAAAAAACK!!!! underbara prinsessorna Jessica & Jolina för super mysiga presenter!! :-) Vi blev SÅ glada!! Armbandet är Johannas första och som du ser så blev hon hur glad som helst! :-)

Idag skiner solen, det är -13 ute och vi ska luncha med Kjersti på Bölgen & Moi kl. 13. Ska bli jätte mysigt!
JIG har rest till Göteborg och blir borta till måndag.  Sessan har vaknat minst 1 gång i timmen i natt trots att jag gav henne lite gröt i går kväll.... så jag är hur trött som helst idag...

Tror en promenad i kylan & solen + lunchen kommer pigga upp!!!

Önskar alla mammor - och speciellt MIN MAMMA - en underbar morsdag! :-) Njut dagen!!!! Jag och Johanna får fira dig när vi kanske kommer upp till helgen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91