Förmiddags vila...

Förmiddags vila...
Här ligger sessan nyvaken efter att ha sovit förmiddags lur :-)

Det vräker ner snö ute och jag har en  hel del jobb att göra så vi får se om vi kommer oss ut idag... Blir nog en kortare tur i så fall och absolut ingen idé att rulla håret ;-)

Natten har varit FANTASTISK!! :-) Jag la mig med sessan igår så även jag har sovit sedan kl. 22. Lovely! Fast vi var ju så klart vakna vid 1, 4, 6 och sen 8 men det var faktiskt bara lyxigt! :-)


Ringde och grattade mamma på morsdag igår och det var en suprice för henne för det är ju visst morsdag i maj i Sverige... jag lär mig aldrig det där... ;-)


Kommentarer
Postat av: josefine

JÄTTEFINT sessan har det & vagnen blev FAB! hoppas vu ses nästa vecka. stor kram

Postat av: Anonym

Thanx! :-) Ja - rosa ska vagnen vara! ;-) Ikväll blev sessan super pigg efter gröten så hon somnade nu precis, kl. 22. Så nu är det jag som är jätte trött.. Ses till veckan ja! Kram :-)

2007-02-12 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91