Vårt internet ställe.

168397-2269
Håll i er nu - till höger i bild ser ni faktiskt JIG! ;-)

Här ser ni faktiskt JIG och Johanna skymta bland palmerna bakom poolen :-) Bilden är från några dagar sedan då vi var här men det ser exakt likadant ut idag.

Och nu är det helt komiskt för nu har klockan blivit 13.30, Johanna har somnat sött i vagnen och vi är hur många som helst från vår Resort som är här och sitter på internet så vi sitter flera bord bakom varandra med pc´s så det ser ut så där som det gör då kids brukar sitta i sporthallar på nätterna med sina pc´s ;-) Det ser faktiskt ganska kul ut :-) Vi ser ut som värsta hackers hela högen och jag är den enda som bloggar (=pleasure), alla andra jobbar för fullt.

Jag har föresten fotat från bordet där jag sitter med min pc så detta är vad jag har till vänster om mig nu i skrivande stund och det känns helt lovely :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha.. Det var det lilla man såg men jag nöjer mig ;-) *Ler*
Gott Nytt år och tusen kramar.

2007-12-31 @ 08:56:45
Postat av: Elle

va' underbart

Postat av: Alinde

Förbryllad! Varför kan han inte vara med på fler bilder??

2007-12-31 @ 13:03:50
Postat av: Satu

hiihi =D

2007-12-31 @ 18:44:34
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91