Tvättning pågår.

168397-2156
Johanna kryper från köket bort mot "tvättstugan" i raket fart.

Det är i den här delen av lägenheten vi befinner oss idag :-) Vi springer in och ut i toaletten där vi har tvättmaskin + torktumlare och det är den dörren ni ser längst bort på bilden. Över dörren hänger föresten ett av de påslakan jag shoppade till -50% på Ikea igår på tork för det ska med på resan.

Nu ska jag ringa några samtal och sen ska vi gå ut och shoppa julklappar och göra massor med andra ärenden som att tex hämta ut mina nya briller! :-)

Hoppas att du har en betydligt lugnare dag än mig!? ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hej Anna-Stina! Det är ju inte klokt, ni åker verkligen i morgon, vad härligt! Förstår att det är mycket att ordna med idag/kväll/natt, hur mycket packning har ni med er? Övervikt...? :-)
Stora kramar från mig och E!

Postat av: LinnM

ojoj, jag kan tänka mig att det är hur mycket som helst att göra, men det är ju värt all stress. Försök att njut av den sista dagen hemma och så hoppas jag att flygresan går bra för er. Kram

2007-12-12 @ 12:34:40
Postat av: Angel

Stressigt nu men det är väl värt det när ni kommit fram kan jag tro =) ha en super trevlig resa söta familjen

2007-12-12 @ 13:38:38
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Sofia S

Jag är så otroligt avundsjuk på eran resa! Men snälla ni, njut när ni är där! Ni kommer få det sååå bra.. God Jul och trevlig resa! Stor kram

2007-12-12 @ 13:58:40
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: Jessica

Ååå jag vill också slippa vintermörkret!

2007-12-12 @ 14:11:53
URL: http://invited.blogg.se
Postat av: Heidi

Søte dere! Jeg kan bare ikke tro at dere reiser i morgen!! Gleder meg til å lese bloggen fra deres herlige dager i varme strøk! God reise, kjære dere. Håper alle flytimer løper avgårde. Stor klem til mitt lille gull som jeg kommer til å savne så. Gucci hilser. Mange klemmer fra Heidi

2007-12-12 @ 14:34:40
Postat av: Mille

GOD TUR!!:-)

2007-12-12 @ 15:13:10
Postat av: Serena

Det låter så härligt med resa! Men kan tänka mig det är mycket fix att dona med innan det är dags. Gud va skönt det vore att slippa vintern! Trevlig resa! Ser fram emot att läsa om era äventyr i Thailand! Kram.

2007-12-12 @ 15:30:59
Postat av: LouiseS.A

Vad snyggt du har det hos dig? Men vad kommer det sig att det står en "docka" vid tvättstugan, Används den?
Och ska din dotter med till Thiland?
Ha de så bra!
Kramar Louise

2007-12-12 @ 17:04:05
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Sussi

Seriöst nu, LouiseS.A.. Tror du på fullaste allvar att A-S skulle resa utan lillan? Vilken mamma skulle det? Inte jag iaf!

Så sjuuukt att ens fråga nåt sånt!

2007-12-12 @ 18:37:15
Postat av: Malin

Hej, jag vill bara önska er en jätte härlig resa. Njut i värmen! Här i Östersund är det -22 grader idag..:)

Hälsningar Malin

2007-12-12 @ 19:06:39
Postat av: Evelina

Hoppas ni får det UNDERBART i Thailnad! Ni är verkligen värda det här. Ska bli fantastiskt att få "följa" med er till Thailand!

Johanna är världens sötsaste :) Jag blir så glad när jag ser henne på bild! Världens underbaraste!

Många kramar
Evelina med den rosa hjärtpennan :)

2007-12-12 @ 19:28:48
Postat av: Mirva

Hej Anna-Stina! Ha det så underbart skönt nu i Thailand. Och jag hoppas verkligen att Ni njuter av alla dagar där, är så avis på er att det inte finns :-) Jag har gått och väntat på mail från dig nu i några veckor men jag förstår att du har haft fullt upp helt enkelt! Vilka underbara bilder Josefin har lagt upp på sin blogg på henne & Johanna tillsammans ikväll. Visst åker ni tidigt på torsdagmorgon? Massor av kramar och ha det så skönt i värmen och glöm inte att blogga massor :-)

KRAAAAAM Mirva

2007-12-12 @ 20:25:47
Postat av: Silje

Masse god tur til dere i morgen!
Turen går sikkert kjempe bra, og vips er dere i paradis:)

2007-12-12 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91