Skumbad.

168397-2097
Här står sötisarna och tittar på när badkaret fylls med skumbad.

Jag blir bara så himla glad när jag sitter och här och bloggar och tänker på vår eftermiddag / kväll hemma hos Lotta & Vincent. Efter den lite jobbiga starten på dagen så var timmarna hos dem som balsam för själen och den vänskap som jag och Lotta har betyder jätte mycket för mig :-)

Sen är det bara helt underbart att se hur KUL Vincent & Johanna har ihop också och deras skumbad idag tror jag helt klar var dagens höjdpunkt för Johanna.!

image2098
Vincent, Johanna och en massa roliga badfigurer och leksaker.

image2099
Hej och hå, badar på...!

Nu somnar jag nästan här i mörkret men jag vill så gärna blogga klart om dagen innan jag hoppar i säng så jag kör på lite till ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att du e nattuggla som ja så ja har nå o läsa på natten;)
Vilka är Lotta mer agent för? Vilka märken?

2007-12-06 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91