Sista dagen med varma kläder..

168397-2158
Johanna mitt i stressen ute i Bogstadveien i eftermiddag.

Jag blev lite nostagisk mitt i tok stressen idag för jag kom plötsligt på att det här är sista dagen jag ser Johanna sitta så här på en stund. Fr.o.m. fredag är det bye bye dunjacka och hello baddräkt! :-)

Nu har jag fyllt 1,5 resväska och ska ta en "packa in julklappar paus" innan jag fortsätter igen.

Det som känns skönt är att jag känner att jag har det mesta under kontroll så det handlar egentligen mest om att få ner allt i väskor nu men det kan i och för sig bli en utmaning ... ;-)


Kommentarer
Postat av: Satu

HOPPAS ni får en trevlig flight till Phuket!

Gonatt nu ska jag sova.

Kramar Satu

Postat av: Lisa

underbart söt!! :)

2007-12-13 @ 15:51:32
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91