Shopping on the beach!

168397-2255
Sex on the beach? no, no, shopping on the beach! ;-)

Jag brukar aldrig shoppa på stranden men någongång ska vara den första för allt . Så - igår shoppade jag en jätte fin klänning + 2 tunikor som blir perfekta att ha här nere i värmen :-)

De vita tuniker de går runt och selger är riktigt fina med små paljetter broderade och även om de bara håller en stund så gör de inget för de är hur billiga som helst ! :-) Också förgylls hela shoppingen av prutandet också för jag älskar att pruta ner varorna till ett lågt pris, det är lite "sport" ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser helt underbart ut! Jag längtar efter värme och sandstränder just nu! :)

2007-12-30 @ 10:08:43
Postat av: jenny

hejsan...vi funderar att åka till thailand...vad heter den stranden? vart tkr du man ska åka om man är ute efter lite sol å bad och en mysig sermester?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91