Resklar Johanna..!?

168397-2126
Så här rörig är aldrig min resväska men här var jag mitt i att packa upp och då blev det lite kaos ;-)

Idag hittade jag plötsligt min sötis sittande i mitt "upp packningskaos" i min resväska och när jag sprungit och hämtat kameran så låg hon plötsligt så här och myste.. Jag tror hon längtar till vi ska resa till Thailand! ;-)

Jag är så glad att det är repriser på söndagar för idag har jag äntligen fått se Idol finalen som jag missade i fredags (vi såg bara de 15 min då vinnaren presenterades) och jag har gråtit flera gånger för jag blir så glad & lycklig för Marie skull. Jag älskar att glädjas åt andras framgångar! :-)

Nu är det "Bonde" reprisen och jag hoppas verkligen att Anders väljer Isabell.....!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hoppas också på Isabell. Hon Hanna verkar lite för intensiv för honom.. sen tycker jag också att hon ofta sitter och "hånar" honom och hans livsstil när hon interjuvas på gården..

2007-12-09 @ 14:23:09
Postat av: AnnaStina

Helena-
Ja, Hanna verkar mest bara upptagen av att "vinna" och det är ju lite tokig inställning i ett program som handlar om kärlek ;) Blir spännande att se hur det går! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91