Prinsessan adventsmyser!

168397-2050
Johanna i sin favvo body från PO.P, nallen är från Lexington och den röd/vita God Jul kudden kommer från Himla.

Bilden talar för sig själv..... ;-)  Vi har en super soft advent här i vårt hus :-)

Hjärtat har legat så här i soffan hur länge som helst och ringt runt till de flesta i min adressbok på mobilen och sett på TV och ja, myst helt enkelt.

Och nu sover hon sött i sin säng efter att jag försökt att få henne att somna i typ 2 timmar men det ville hon INTE, nej, nej, det var sååå mycket mysigare att vara uppe och "fira advent" med mig och JIG så den här dagen är totalt utan rutiner och det sköna är att det gör absolut ingenting :-)

Jag ska passa på att relaxa lite nu då Johanna sover, ska krypa upp i fotöljen med lite pepparkakor, julmust & några blader. Hoppas att du också har en skön dag!? :-)

Kommentarer
Postat av: L I L L E N

aww, söt =) ha en bra dag!

Postat av: Maria

Älskar att vi är inne i december och allt vad den innebär :) Dagen har varit underbar fram tills nu då det blir jobb till 21.30, men det har sin charm det med :) Ha en härlig första advent!

2007-12-02 @ 14:10:38
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Lillen-
Tack snälla! :)
Maria-
Jag älskar också december, hela månaden är underbar! :) Så - nu gäller det att vi decemberälskare passar på att njuta för vips! så är det januari ;)
Hoppas du hade kul på jobb och härlig advent till dig också! Kram :)

2007-12-02 @ 22:08:52
URL: http://gizmolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91