På väg till "bröllopsmiddagen".

168397-2108
Jag fotade oss i farten på väg in från taxin för vi fick aldrig tid att ta några "helfigursbilder" där och då. På bilden har jag örhängen från Julie Sandlau och kappa från Diesel, Johanna har body Bonpoint, klänning Oilily och kappa Zara.

Det blev så galet stressigt då vi skulle iväg på middagen i kväll men, men... allt går! ;-)

Middagen var hemma hos min underbara moster med familj och vi som var där var jag, Johanna, JIG, mamma, Hans, Hans dotter Gabriella, min moster Birgitta, hennes mann Anders och deras barn Stefan och Christina + hennes pojkvän så det var en riktigt härlig familjekväll :-)

Vi åt super gott, drack jätte gott, det hölls tal och det sjöngs och det var verkligen hur trevligt som helst!

Det som firades var föresten att min mamma & Hans gifte sig för några veckor sedan och att min moster & Anders har varit gifta i 30 år på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91