Oss girls på "Tures".

168397-2107
Mamma, Johanna och jag på dagens lunch. Lilla hjärtat hade lasagne runt hela munnen ;-)

Vi åt jätte god lunch jag, Johanna, mamma, Hans & JIG. Jag åt Toast skagen och drack ett glas vitt och lilla darlingen mumsade i sig en hel burk med lasagne och så mycket har hon aldrig ätit förr :-) 

Mamma hade köpt med sig super söta Hello Kitty saker till Johanna som hon lekte med hela lunchen. Sen kramades hon lite med en söt liten tjej på 8 månader som satt vid bordet bakom oss också. Johanna älskar verkligen andra barn! :-)

Jag & mamma passade föresten på att gå innom "Wink" när vi väntade på maten och de hade fått in så fina news från Odd Molly men tyvärr blir i princip allt "fel" i Thailand..  Så jag får helt enkelt vänta med shopping till våren jag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91