Nu sover hjärtat...

168397-2198
Så här såg det ut tidigare idag  då Johanna lekte med alla leksaker för det gäller att komma på allt möjligt kul att göra när man är sjuk på ett hotellrum. :-)

Ååå vad jag önskar att jag kunde visa er bilder från då jag och Johanna var ute och gick till den vackraste poolen men min kamera fungerar inte :-( KRIS!! så imorgon är det bara en sak att göra: shoppa ny! för självklart måste jag kunna ta bilder här. Inte bara för bloggen utan även för vårt familjealbum :-)

Nu är klockan 19.45 här och mitt hjärta har somnat för natten och snarkar / snusar så där som man gör då man sover riktigt gott. Och hon ligger som en prinsessa mitt i stora sängen med sina gossedjur runt omkring sig och det ser bara super mysigt ut... :-)

Jag & JIG sitter och läser "Into your room" menyn (som jag snart kan utantill ;-)) för vår plan om att gå ut och äta sprack då Johanna inte är i form och plötsligt blev super trött. Jag tror den lilla turen hon och jag tog räckte för idag. 

Jag gick med henne i vagnen ner till en av poolerna och satt i poolbaren och tog en dricka och läste norska "Mamma" i solen då Johanna sov gott i skuggan och sen mötte vi upp JIG i loungen vid receptionen och där var hur många som helst ur personalen fram och pratade / busade med henne. Hon log vänligt tillbaka men det var max vad hon orkade idag :-)

Nu ska vi beställa middag till rummet och jag ska tända adventsljusstaken så att vi får lite mysbelysning ;-)

image2199
Jag tog den här bilden tidigare idag  (innan kameran dog.. ) då jag och Johanna var ute och gick en liten sväng. Det är så otroligt vackert här! :-) Speciellt soliga dagar som idag!

Kom på att jag faktiskt ska ta en dusch först för jag känner att jag suttit i solen idag och det känns lovely!! Jag riktigt längtar till jag fått lite färg :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Gud så fint,man blir ju inte lite avis =)

Postat av: Anna

Tips :)

http://www.aftonbladet.se/pryl/article1479317.ab

2007-12-17 @ 15:30:22
Postat av: lilla anna

Vad roligt att få läsa om vad ni hittar på och få se härliga bilder... då kan man drömma sig bort från rusket här hemma för några sekunder. stor kram

2007-12-17 @ 17:07:02
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: fia

va fint de ser ut ,va skönt att få lite värme , här hemma är de just nu is kallt ..

2007-12-17 @ 21:20:11
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91