Kvällsbesök på Ikea!

168397-2152
Dagens tips: Halva priset på alla sängkläder på Ikea! :-) (i alla fall på den i Sandvika där jag var i kväll).

Nu har jag precis kommit hem från..

1. 3 timmar hos min frisör, jag har slingat + klippt håret så nu är jag lite blondare igen och det känns jätte skönt :-)
2. ett sent kvällsbesök på Ikea, jag gick ut genom dörrarna kl. 23.20..

Jag blir så imponerad över Ikea varje gång jag är där. Bara en sån sak som att kassapersonalen kände igen mig och sa "Hej! så trevligt att se dig här igen!" :-) Sen upptäckte jag till min stora glädje att de hade halva priset på alla sängkläder så jag passade på att shoppa till lägenheten i Thailand.

Nu har jag "1 miljon" saker att göra så bäst jag sätter igång. Jag har tex inte ätit varken lunch el middag ännu så jag tror jag börjar med att sätta något i magen så att jag får lite ny energi! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91