Johannas frisörbesök.

168397-2074
Nöjd Johanna som vinkar till tjejerna som fixade med mitt hår.

Jag var helt övertygad om att Johanna skulle sova hela tiden då jag var hos frisören för att ta ur mina extensions men hon tyckte att det var SÅ kul med alla människor och de 2 tjejer som fixade med mitt hår så hon var hur klar vaken som helst absolut hela tiden :-)

Hon satt i sin vagn och vinkade och pratade non-stop i 1,5 time och jag kan faktiskt inte minnas sist jag hörde henne prata så mycket?! Helt underbart för hon gjorde alla som gick förbi glada :-)


Johanna ser på ett mms med Elian och ger då kos till telefonen. :-)

Men vissa stunder blev hon så klart lite less och för att rädda situationen så fick hon då varje gång min mobiltelefon och jag sökte fram de mms som Josefine skickat på henne + Elian och Johanna var bara den sötaste för när hon tittade på ett mms med Elian så pussar hon telefonen så som på bilden! Mitt mamma hjärta smälter av sånt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91