Johannas fina present!

168397-2129
Här pågår presentöppningen för fullt och Johanna har precis sett vad det är som gömmer sig i paketet..

Johanna fick en försenad 1-års present av JIG´s familj då vi mötte dem idag (jag har tänkt att ha 1-års kalas så de har haft presenten liggande hemma men så blev det aldrig nåt kalas så på den vägen är det...) och hon bara älskar att öppna paket ! :-) Hon säger "oooooohh" och pekar och tittar och det är så sött att se.


En lycklig Johanna med sin nya jätte fina gunghäst som ska förgylla hennes rosa rum :-)

Jag är SÅ glad över att Johanna fick den här underbart mysiga & fina gunghästen för exakt en sånn har jag önskat att hon ska få lääänge.! :-)

TACK snälla Kari, Rolf, Maria, Mathias, Eli, Lars, Camilla, Hedda, Martine & Jorund för den FINA presenten! Johanna blev såå glad och hon kommer att älska den! :-)

Kommentarer
Postat av: OH LALA LIA

aw

Postat av: Emma

Så söt johanna var! ;D Ser nästan ut som min kompis kusin! ;)

2007-12-09 @ 21:11:00
URL: http://memmussa.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Tack snälla ni! :)

2007-12-11 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91