Johanna möter Kicki Danielsson.

168397-2087
Här ser man verkligen att Johanna tänker; wow! en kändis! ;-) Min darling drog till sig en Kexchoklad inne på Pressbyrån och eftersom dagen var så crazy så fick hon gotta sig med den så när hon hälsade på Kicki så hade hon choklad i halva ansiktet ;-)

Vår dag började - som vanligt när vi ska ut och resa - stressigt. JIG väckte mig innan han körde till flygplatsen (han tog ett mycket tidigare flyg än oss p.g.a jobb) och sen kräktes Johanna i taxin på väg till flygplatsen och då funderade jag på att droppa resan och åka hem igen och mysa men då det visade sig att jag inte kunde boka om min biljett (måste göras 3 tim före avgång, jag hade 25 minuter..) så valde vi att åka och det är jag glad för.

Men - det gick inte helt smidigt för när vi kom fram till Arlanda så dök aldrig Johannas fina vagn upp så - vi fick stå i tok lång kö och vänta på att anmäla den försvunnen och jag kan lova er att Johanna gått upp i vikt. Oh my, vad det är jobbigt att stå och hålla henne i långa köer.. Om jag fick bestämma så skulle det finnas en expressfil både här och där (vid incheckning, i säkerhetskontrollen..) för sånna som reser ensam med barn, det hade varit bra service det! :-)

Efter att vi fått låna en vagn så gick vi och lunchade på Sky City (det var då jag bloggade)  och det var då det hände;

När vi är inne på Pressbyrå så upptäcker jag att Kicki Danielsson är där. Det första jag tänker är: "jag vill ha en bild av henne och Johanna"!  och så fick det bli :-)

Hon berättade att hon var super trött för hon hade precis kommit hem från Thailand. Hon hade lånat en väns hus där och hon sa att det tydligen stått i tidningarna här hemma att hon köpt sig ett hus där för 2 miljoner. Men det är alltså inte sant! ;-) Sen sa hon också att hon inte orkar läsa eller se vad som skrivs om henne nu då hon kommit hem och då tänkte jag på hur jobbigt det måste var att hela tiden få läsa sånt som inte är sant om sig själv. Efter det chitchattade vi lite om Thailand och allt slutade med att hon önskade oss en trevlig resa dit nästa vecka :-)

Undrar vem som blir nästa kändis Johanna möter? Spännande!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Angel

vad fin bild,spännande å träffa sin första kändis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91