Interiör shopping.

168397-2264

Jag är så glad över att det finns fina interiör saker att shoppa här! :-)

De här snygga skinnboxarna till cd´s, dvd´s och annat smått & gott har jag köpt på "Index", där hittade jag även den fina ramen att fylla med egna bilder (de bilder ni ser på bilden satt i den då jag köpte den).  Och det bästa är att dessa saker inte kostade så mycket! :-) Ramen var faktiskt så billig att det var helt crazy ;-)

Johanna har inga som helst planer om att sova idag så det går inte så bra för mig att blogga... ska göra ett nytt försök att få henne att sova i vagnen nu men jag tror det är värmen som håller henne vaken :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hallå tjejer! Du, den där affären Index får du gärna lämna adressen till mig. Ramen var toksöt! Läser och ser att ni har det toppen! *kram*

Postat av: Satu

Åh-gud vad kul med shopping. Det är en av orsakerna till att man älskar Thailand. för det är så sjukt billigt och vilka fynd man gjort där!!

he he alltid övervikt hem i bagaget!!

Kramar

2007-12-31 @ 18:47:41
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91