Innedag för oss girls..

168397-2188
Jag har mitt fina "Fab Mama" halsband som jag fått av Josefine på mig (kommer från
Namnsmycken) och Johanna har på sig sin nya söta dräkt :-) Som ni kan se så är mitt hjärta inte alls i form idag.. hennes ögon brukar vara MYCKET piggare...

Det här är första gången jag tillbringat en hel dag i Thailand inne på ett hotellrum. Enda gången jag var utanför dörren var då jag fotade mig & hjärtat ute på terrassen. Men jag tror absolut att det varit bra för Johanna att få softa och sova och vila så mycket som möjligt idag så att hon samlar krafter och snart kommer tillbaka pigg & glad igen!
Hon åt ganska bra av de små skinkbitar som jag beställde på room servicen och hon har varit duktig på att dricka vatten idag och det känns bra att hon får i sig lite näring för det hjälper också på att göra henne bättre :-)

JIG har - till skillnad mot oss girls - varit ute på vift absolut hela dagen och han har fått gjort massa bra saker! Som tex att beställa TV, dvd, cd till lägenheten, han har besökt flera möbelvaruhus och checkat leveranstider mm. mm. 

Ockå har han skaffat oss båda thai telefonnummer så att vi ringer MYCKET billigare! för det blir tokigt att ringa mellan varandra på våra norskanummer eftersom det kostar extremt mycket pengar... så mycket smartare att ha thai nr.! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har läst om er vistelse i thailand.. är det er egna lgh eller?

2008-01-11 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91