Incheckning på Evason Phuket & Six Sences Spa.

168397-2177
Incheckning på Evason runt kl. 13-14 igår...

Här sitter vi och checkar in på vårt hotell. En vackrare reception än det här får man leta länge efter...! :-)

Vet ni, nu då jag bloggar är kl. 2.15 så jag måste verkligen hoppa i säng och får blogga vidare imorgon.

image2178
Här bär personalen vårt bagage mot vårt rum. Visst hade jag packat smidigt? bara några rosa påsar ;-) (vi hade absolut inte 4 till handbagage och 4 kolli som kom senare, nejdå - detta var allt vi hade med oss ;-))

Jag glömde föresten att berätta att jag blev förkyld på resan och tappade rösten för första gången i mitt liv, jag är lite bättre nu och kan prata och det är jag GLAD över för hjälp vad jobbigt det var att viska hela tiden...



Kommentarer
Postat av: Madeleine Gbg

Hej vännen! Det ser jättehärligt ut! Vad skönt att det gick bra under flygresan med Johanna, du får ge mig alla dina tips sen när det är dags för att oss i mars! Ser verkligen fram emot att få följa er under den här tiden i Thailand. *kram* från Gbg

Postat av: josefine

Nejmen darling!! Ac kanske är boven? SOVA är ju bästa medicinen så sov sött!!!kramar

2007-12-15 @ 19:34:13
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Madeleine Gbg-
Söta du! Vad kul att höra från dig! :) Jag kan VARMT rekommendera er att boka in några nätter på Evason Phuket för här är helt FANTASTISKT!!! :) Men - det är inte direkt barnvänligt.. ;) trappor, trappor, trappor.. men det är värt att bära vagnen för det är så underbart fint och mysigt här :) Jag lovar att ge dig alla tips du önskar inför er resa! Min lilla darling har tyvärr fått feber och ligger och sover på sängen idag så därför myser jag med bloggen. En riktig "inne dag" har vi :) Men jag hoppas att hon kryar på sig a.s.a.p så att vi får njuta dagarna här på vackra Evason innan vi ska flytta till vår lägenhet :) Önskar dig en mysig advent! Kram! :)

Josefine-
Det är nog en mix av långa resan, ac och omställningen till värmen i Thailand. Och jag tror också på att sova är den bästa medicinen så det bådar gott för hon sover i princip heeeeela tiden idag. Hoppas Elian också blir bättre snart! Puss! :)

2007-12-16 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91