Hemma!

168397-2116
Så här såg det ut på hotellrummet på morgon då hjärtat drack sin välling.

Nu är vi hemma igen efter 3 intentsiva dagar i Stockholm, det känns nästan inte som att vi hunnit vara där ?! så fort gick tiden ;-) Så - jag hann absolut inte på lååånga vägar allt jag hoppats på men så är det bara. Syftet med resan var trots allt att fira mamma & Hans som gift sig och det gjorde vi! :-)

Johanna ligger och leker med sina gossedjur och somnar nog strax...

Det kändes sååå konstigt att komma hem och inte möta Gucci i dörren :-( Han är  s a k n a d min lilla älskling men jag har fått super fina sms av Heidi som säger att att han mår som en prins och det gör mig lycklig :-)

Nu ska vi äta lite sen pizza middag här!

Hoppas att du har haft en lovely dag och här kommer föresten dagens ordspråk bättre sent än aldrig...:

"Om vi tränar bort vår rädsla för att misslyckas, vågar vi desto mer. Ju mer vi prövar, desto större är chansen att vi lyckas!"
/ Ur "En härlig bok".

Njut lördagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91