Godmorgon soliga & varma söndag!

168397-2250
Här sitter min lilla darling och myser på beachen igår. Vi shoppade ett sett med hink, spade etc och det var första gången vi satt och lekte i sanden på stranden sedan vi kom hit. Det var helt lovely! :-)

Phuket kl. 11.05 söndag morgon 30:e december

Tänk - idag är det näst sista dagen på 2007! Så nu gäller det att skynda på att förverkliga alla nyårlöften man gav förra året ;-)  

Jag blir alltid otroligt nostalgisk & rörd på nyårsafton för då sätter jag mig alltid ner och summerar året som gått och tänker på allt jag upplevt också skriver jag alltid en lista över "årets...", tex årets dryck, årets tv-program, årets händelse osv osv. Jag började göra listan för några år sedan och det är riktigt kul att gå tillbaka och se tidigare år :-)

Men mer om den listan imorgon - nu är det söndag och jag och Johanna har precis tagit en taxi till resorten som har wireless internet så att jag kan blogga när hjärtat sover. Och tajmingen var perfekt idag för hjärtat somnade i taxin på vägen hit och nu sover hon sött under sitt rosa moskitonät i vagnen :-) JIG har ett möte på vår resort idag så han möter upp oss lite senare och då ska vi ta en shoppingtur.

På dagens "shoppinglista" står det bl.a. : tallrikar, bestick, fler sköna kuddar till sängen, matstol till Johanna också ska jag titta efter linnen / singletter till mig själv att ha till ett par kjolar /skjört jag shoppade igår :-)

Jag hoppas att du har en underbar helg och att du njuter årets sista dagar! :-)

Nu ska jag som vanligt skynda på med bloggningen så jag hinner några inlägg före Johanna öppnar sina blå igen...!

Kommentarer
Postat av: kristina

åh vill utomlands :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91