Godmorgon lördag!

168397-2244
Här är jag och hjärtat på vår terrass. Tror bilden är från i onsdags? minns inte helt, men som ni ser så ösregnade det i alla fall en liten stund, men det gick fort över.

Phuket kl. 10.30 lördag 29 december

Kära bloggläsare!

Nu sitter jag och bloggar på "Katathani Resort" på Kata Noi Beach och min lilla prinsessa sover sött i sin vagn vid sidan om mig. Vi har haft ovanligt tidig start idag, uppe sedan kl. 7, så kl. 10 åkte vi iväg med taxin och ska njuta beachen då hjärtat vaknar :-)

Det är strålande sol från klarblå himmel och hur varmt som helst. Jag sitter och dricker en pineapple juice och runt mig är det fullt med hotellgäster som lägger sig runt poolerna eller går ner till stranden. Här är lovely!! Vi har bott på detta hotell 2 gånger tidigare och här är hur fint som helst! Vi hade bott här istället för på Evason om vi kunnat men de var fullbokade...

Bäst jag skyndar på att blogga lite bilder nu innan hjärtat vaknar ;-)

Kommentarer
Postat av: Angel

vad fina ni är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91