God natt fredag!

168397-2114
Här är min coola trummis kusin Stefan, jag och en trött Johanna mitt i "nattningsförsök".

Precis innan bilden tog diskuterade jag & Stefan det här med att ha en "pose" då man blir fotograferad och då var självklart Miss.Beckham den vi pratade mest om för hon har ju som sin grej att inte le på bilder för att slippa se knasig ut. Så - när den här bilden togs skulle jag testa att köra en "pose" á la Beckham ;-)

Hoppas att din dag varit lika kul som våran och till sist så måste jag ju bara säga JIIIIIIIIIIIIIIIIPPIE!!!!! Rätt tjej vann Idol!! :-) Jag grät då de läste upp hennes namn... Miss.Picasso har ju varit min favvis heela tiden och hon förtjänar verkligen att vinna! :-)

Sen var det ju hur coolt som helst att se Miss.Gynning på slutet också. What a party de måste ha just nu...! ;-)

image2115
Årets Idol! Min favvo Miss.Picasso.

Imorgon är det lördag och då är min plan att se intervjun med Marie Picasso kl. 09 på TV4 och sen gå ut och shoppa julklappar & mysa på stan + möta upp min snyggaste gala vän Jonas för lite fotografering. Men vi får väl se vad jag hinner med...? vi ska ju resa hem också ;-)

Nej mina vänner, nu måste jag hoppa i säng så jag får visa er fler bilder imorgon.

FÖRLÅT att jag inte bloggade nåt på hela dagen idag, det ska aldrig mer upprepas, I promise! :-)

God natt & Sov gott och jag passar på att önska er alla en fabulous lördag också "in case of emergency" (= om jag inte hinner blogga förren vi kommer hem till Oslo...).

♥Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

vem vann om vagnen?

2007-12-08 @ 01:37:35
Postat av: Ems

Jag trodde vid första anblicken att det var Sam från Idol som stod bredvid dig! Haha, tokigt!

Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Hoppas Ni har haft det superbra i Sthlm för imorgon åker ni väl hem igen? Kram!

2007-12-08 @ 18:36:38
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/
Postat av: Isabellas pappa

Kul för dig att din favorit vann. Det är sorg i Lund:( Ha en underbar lördag!

2007-12-08 @ 20:39:58
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: AnnaStina

Ella-
Det blev en tjej som heter Emma som fick vagnen :) Kram! :)

Ems-
Haha.. Sam? :) det var nog kepsen som gjorde det ;)

sjuksköterskan-
Tack så jätte mycket! :) Vi hade det helt super men tiden gick alldelens för fort..!
Kram :)

Isabellas pappa-
Uff, jag beklager sorgen.. Men du vet ju hur det är: efter regn kommer solsken!
och 2:an brukar det gå riktigt bra för så.. grattis! ;)

2007-12-09 @ 20:26:56
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej annstina och joanna minns ni mig i thailand ? jag älskar hello kitty . grattis

2008-06-24 @ 09:43:23
URL: http://stardoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91