En räddande ängel!

168397-2038

Idag kom sötaste ängeln Heidi och lekte med Johanna en stund och jag blir helt lycklig när jag ser hur glad Johanna är i Heidi och tvärtom - hur glad Heidi är i Johanna! :-)

TUSEN TACK snällaste sötaste Heidi för att du kom och "räddade min dag". Du är och förblir unik! :-)


Två busiga & underbara girls! :-)

Min lilla darling var vaken en stund nyss och lekte med alla gossedjur och pussade mig då jag tittade in till henne men nu blev det plötsligt tyst då nu tror jag att hon somnat om. Skönt! för henne och för mig ;-) Tittar på "Babben" nu och varje gång jag ser det så tycker jag att den där "heta stolen grejen" är lika pinsam... också tänker jag på JIG´s basketballshop (http://www.basketballshop.com) eftersom hela studion är lika orange som en basketboll ;-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, så koselig hilsen!! Takk! Vi storkoste oss Johanna og jeg. Hun er virkelig verdens herligste lille jente. Ler og smiler konstant, og akkurat passe 'rampete'! :) Håper vi ses snart. Mange klemmer Heidi

2007-12-01 @ 20:18:31
Postat av: AnnaStina

Sötaste du! Tack för värmade kommentar :) Mitt mamma hjärta smälter då du skriver så fint om min prinsessa :) Vi är SÅ glada i dig Heidi och vi hoppas att vi ses en dag väldigt snart igen. Vill också passa på att önska dig en happy 1:a advent fylld av lyckliga ögonblick! Kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91