Dagens julklappstips!

168397-2141
Ett urval av mina stämplar.

Jag älskar stämplar! :-)

Och jag stämplar kuvert, kort, i fotoalbum, i dagboken, ja, överallt där de kan passa stämplar jag för jag tycker att det förgyller det vita pappret  och gör det där "lilla extra" i böcker etc.

Förut var det inte så lätt at få tag i stämplar men idag finns de både "här & där", bl.a. på Panduro Hobby, Ljunggrens Papper (i Stockholm), Bookbinders m.fl.

Jag tycker att det är en perfekt veninne julklapp att köpa små söta stämplar + stämpeldyna i en färg som du vet att hon tycker om för det är sånna är små söta saker som alla vi girls bli happy av att få! :-)

Nu  har vi ätit prinskorv som är bland det godaste jag vet i juletider och nu ska vi gå iväg mot ambassaden.

Njut dagen!

Kommentarer
Postat av: Isabellas pappa

Vad kul att du Älskar stämplar!!;)!! Någon ska ju göra det. Jag tycker att stämplar är helt ok men inte mer.

Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Vill tillägga att det finns även att köpa på Akademibokhandeln :-)

2007-12-10 @ 13:00:26
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det finns en butik på hornsgatan i sthlm som har underbara prylar (bland annat stämplar) att pyssla med: www.skapahobby.se :-)

2007-12-10 @ 13:17:58
URL: http://invited.blogg.se
Postat av: Christofer & Lene Sjögren

Hej, kul att läsa din blogg! Ja, vi trillade in på din blogg när vi sökte på Scandinavian Lagoon Resort. Vi kommer att bli era nya grannar i Thailand, då vi precis (denna veckan) har bestämt oss för att köpa en lägenhet i E-huset (E15), och får tillträde när det står klart i höst 08. Men det skulle vara jättekul att hålla lite kontakt innan dess (vi kommer ner till Phuket någon gång i vår en längre period). "Vi" är lika med Christofer (41 år) och Lene (38 år) med barnen Gustav (4 år) och Mathilde (1 år). Vi är inflyttade Lidingöbor sedan ett år tillbaka, efter att ha bott mitt i Stockholm i många år. Som sagt, vi är naturligtvis jättenyfikna på hur det kommer vara att bo där på resorten en längre period, och kommer att följa din blogg med STORT intresse (du verkar ju gilla shopping, så vi hoppas att få lite tips på bra möbelaffärer i Phuket Town :-) Lycka till med resan ner, och så ses vi förhoppningsvis om några månader!

2007-12-10 @ 14:50:54
Postat av: Christofer & Lene Sjögren

Tips: vi hittade den här bloggen också!

2007-12-10 @ 15:41:06
Postat av: Anonym

http://lagenhetslrphuket.blogspot.com/

2007-12-10 @ 15:41:40
Postat av: Jenny

Har ni köpt eran lägenhet nere i thailand eller har ni hyrt under det året ni ska vara där? såg jätte trevligt ut på hemsidan. Hoppas ni får det underbart där nere=)

2007-12-10 @ 16:56:37
Postat av: Jessica

Hej!!
har du ngt bra tips på hur man stämplar utan att få ngt svart från övriga stämpel förutom mönstret som är avsett om du förstår?

Kram

2007-12-10 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91