Besök i lägenheten.

168397-2181
Det var sååå varmt igår så vi hade hela tiden vattenflaskan nära och drack massor. Jag har på mig min nya klänning från "Billabong".

Igår var vi och besökte vår nya lägenhet och vi insåg ganska snabbt att vi har typ hur mycket som helst att göra innan allt är på plats ;-) Det är ju inte bara säng, soffa, matbord, TV, säng till Johanna som ska shoppas utan även allt från gardiner till knivar & gafflar så - det blir nog inte så mycket lata stunder i solstolar de närmaste dagarna ;-)

Jag är ju en riktigt "soltokig" tjej som tar alla chanser jag får att sola men den här gången märker jag att jag inte bryr mig lika mycket om solningen för jag vet ju att jag har mååånga månader på mig att bli brun så jag slipper den där "2-veckors sol stressen" och det känns underbart skönt! :-)

Kommentarer
Postat av: Louice

Akta dig för malingtmelanom bara. Det är ju tyvärr vanligare och vanligare att man får det om man är soldyrkare som du är. Rynkig i pannan vill man ju heller inte bli ;-) Allt gott till dig.

2007-12-16 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91