Vi myser, leker & öppnar paket.!

168397-875
Här är jag och mitt hjärta på Odeon tidigare i eftermiddag. Vi njöt solen och myste tillsammans med Josefine & Elian och på bilden håller jag i den FANTASTISK present mitt hjärta fick.. vad det var? jag visar senare!

Idag har jag prioriterat tiden tillsammans med med min prinsessa framför att blogga men i kväll, så fort hon somnat, lovar jag att lägga ut massa bilder och berätta om vår super mysiga dag :-)

Just nu leker vi med alla presenter och mitt hjärta kryper upp på de STORA kartongerna och sitter uppe på dem och skrattar HÖGT :-) Det gör mig hur lycklig som helst :-)

Vi ska leka lite till, sen bada och sen! återkommer jag.

Kommentarer
Postat av: Anna Cecilia

Jösses vad söt hon är prinsessan Johanna!!! :-)

Postat av: Mamma till två små pojkar

Haloj Vännen! Och STOOOOORT Grattis till Johanna på födelsedagen! Har inte hunnit gratulera tidigare för jag åkte hem från Jönköping idag så jag kom inte hem förräns för ca en timme sen. Gissa...imorgon ska jag köpa "din" nya tunika från Zara, heeeeeeeeelt underbar! Jag hade upprop i Hälsohögskolan idag, på måndag börjar allvaret *help me* =) KRAM PÅ ER !!!!

2007-08-21 @ 18:12:00
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Angel

Så söta ni är

2007-08-21 @ 18:57:16
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: riibecca

Grattis till Sessan på 1årsdagen (bättre sent än aldrig!) :-)
Hoppas hon fick en underbar dag med solsken! - Vilken vacker "bukett" ballonger! / rebecca

2007-08-21 @ 19:01:48
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91