Spännande med paket.

168397-883
Hjärtat myser framför sina paket...

VARFÖR har alla leksaksbutiker alltid sååå FULT omslagspapper? Jag kan inte förstå?!? Jag menar, varför inte välja en design med liiiite minde loggos på? Är de rädd att man ska glömma var man shoppat? ;-)

Som ni ser så var jag bara tvungen att sätta fast en rosa rosett, då blev det i alla fall liiite bättre... :-)

JIG kom hem en liten stund sent på em och då öppnade han och hjärtat de stora paketen också åt vi middag och tårta innan han körde iväg mot Göteborg.  När han rest så myste jag och mitt hjärta med att öppna de små paketen också monterade jag ihop den ena av  hennes nya leksaker som hon blev SÅ glad i!

Jag riktigt såg på hjärtat hur hon lyste i kväll. Hon tyckte verkligen om att fylla år! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91